CAD-lektionen

mmm e fett trött idag fan har inte sovit nåt nästan tack vare mina arbetskollegor som ringde mig kl 5 på morgonen och börja snacka och efter en kvart la dem på och ringde senare igen efter 5min sen la dom på efter 10 sen höll det på så till kl 6 typ sen sa dem god natt och ringde inte mer och då ringde min alarmklocka och jag var tvungen  att komma upp fitta. Sen kom jag till skolan och satt på cad-lektionen och ruttna och sen så ringde dom igen till mig under lektionen och sa att jag skulle komma och jobba nu sen sa han att han skoja och la på hahaha dem e helt fuckt upp fan men vad ska man göra jag skulle också bli dem om jag jobba 11 dagar i rad. haha ska slå dem när jag kommer till jobbet idag. 

På cad-letionen så var jag för trött att tänka så jag fråga starckar lilla malin om hjälp 24 typ så hon e helt slut nu =P haha TACK  för hälpen malin hahahah. och nu har jag gjort klart nästa alla uppgifter för utom en men det e lungan fan. så nu chillar jag vid dator men snart ska jag tagga och plugga fan måste göra engelska också fan pallar inte. Men aja livet e hårt fan. 

fan jag kommer säckert få stänga bk idag för att philip har slutat fitta jag pallar inte fan men efter jobbet ska jag hem och slagga grovft i typ 2 timmar sen ska jag säckert ut med min bros och chilla ute som vanligt och sen kommer säckert nån okänd hora ringa mig och vill att jag ska fixa saker till dom men jag kommer ej att palla skiter i paran fan. ska fan sluta med att fixa saker till andra man blir trött fan =P lr så e det bara jag som e lat hahah men det e skönt fan att va lat ibland.  

aja jalla ses hej då 
P.S orre ska  vi tagga till krysning nästa vecka ??? jag bangar ej asså.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0