Cad lektionen

OOOOHHHFFF har precis haft cad lektion det e fett jobbigt en massa huvudräkningar men efter ett tag blir det sådär kul. mmm e helt död har jobbat 79 timmar den här månaden det e fett nice kommer få para =) runt 5000kr hoppas mer för jag ska köpa en ny mobil nästa månad pallar ej ha min gammal samsung med vga kamera har inte ens mp3 ljud fan hahahaha.

Men aja ey min dator funkar nu igen farshan har fixat den =) det kommer bli fett nice när jag kommer hem idag ska gamea lite som en nörd efter jag har käkat i skolan mmmmm käk.

aa   fan maten kommer nu ska säga till tjoscar min snobbiga dalarökompis (slaph snobbig han e fan lika fattig som mig) =P aja ses hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0