En flippad dag på jobbet

aaa det  va e helt flippad dag på jobbet i fredags ohh först va det en massa människor som kom hela tiden till BK så det va mycket stress.
Fast senare blev det lungt och då börjar min  arbetschef fucka ur och dansa och böga sig i köket hahah helt flippad och senare så kom chefen och börja flippa också tillslut va alla där inne så fuckt up helt kanas men skit kul=)
efter en lång stund så gick typ alla hem för utom jag och min arbetschef micke för vi hade stängningen och efter en stund kom städaren nabil (en skön svartsnubbe =) som bor i bredäng) jag va och diska nabil städa i köket och min arbetschef va nånstans. efter jag käka och diska nästa klart allt och A.C upp med en platta öl och det va 5.7 heineken. fett nice och vi börja dricka lite och lyssna på hög musik efter 2 öl så blev det  2 till och sen så va vi alla flippade haha det va fett nice.

efter 2 timmar och 6 öl så började jag röra mig mot herrarnas rum för att byta om och sen skulle jag åka hem men då kom A.C igen med öl och vi börjar snacka om streetrace haha det va helt fuckt up men nice haha 
 
aja ska tagga nu ses ska sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0